A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Jak załatwić sprawe » Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich » Wydawanie dowodów osobistych (arch.)
Menu:
Gmina
Rada Gminy
Wójt
Sołectwa
Urząd Gminy
Jednostki Organizacyjne
Skrzynka podawcza ePUAP
Praca w Urzędzie
Majątek Gminy
Budżet
Ewidencja działalności gosp.
Oświadczenia majątkowe
Przetargi / Konkursy
Rewitalizacja Gminy Piątnica
Informacje o środowisku
Gospodarka odpadami
Kierunki rozwoju gminy
Środki pomocowe
Protokoły kontroli
Bieżące informacje
Podatki i opłaty lokalne
Strategie, programy, informacje
Wybory i referenda
Druki do pobrania
Kontakt
Instrukcja obsługi
Informacja nieudostępniona
Wybory ławników
Instytucje kultury
Informacja o plikach cookie
Skargi, wnioski, petycje
Ochrona Danych Osobowych
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 10 wiadomości:
» Zarządzenie Nr 29.2018 w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osoby fizycznej
» Projekty uchwał na XL sesję Rady Gminy
» Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane 'Remont odcinka ulicy Cmentarnej w miejscowości Piątnica Poduchowna'
» Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane 'Remont budynku wielofunkcyjnego w Rakowie-Boginiach'
» Zarządzenie Nr 28.2018 w sprawie zmian w budżecie Gminy
» Zarządzenie Nr 27.2018 w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
» Zarządzenie Nr 26.2018 w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» Ogłoszenie o zamówieniu na 'Budowę oczyszczalni ścieków dla budynków użyteczności publicznej w Jeziorku gmina Piątnica metodą zaprojektuj i wybuduj'
» Badanie wody z wodociągu Jeziorko (próba wody pobranej dnia 6.03.2018 r.)
» Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze naczelnika w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Terenowej
Ilość wiadomości z działu 'Wydawanie dowodów osobistych': 1
Wydawanie dowodów osobistych

Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, pokój nr 5, tel. (86) 216-24-76 wew. 15, Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich a także w dowolnym Urzędzie Miasta lub Gminy na terenie całego kraju.

Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie dowodu osobistego (formularz wniosku dostępny jest w pokoju na 5 lub w drodze podpisania przez wnioskowdawcę w siedzibie organu dowolnej gminy formularza, który został wypełniony przez pracownika tego organu na podstawie podanych przez wnioskodawcę danych oraz danych zawartych w rejestrze PESEL).

- kolorowa fotografia osoby ubiegającej się o wydanie dowodu osobistego o wymiarach 35mm X 45mm, wykonaną na jasnym tle, mającą dobrą ostrość oraz odwzorowującą naturalny kolor skóry, obejmującą wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków, tak aby zajmowała 70-80% fotografii, pokazującą wyraźnie oczy, zwłaszcza źrenicę i przedstawiającą osobę w pozycji frontalnej, bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, patrzącą na wprost z otwartymi oczami nieprzesłoniętymi włosami z naturalnym wyrazem twarzy i zamkniętymi ustami.

- dokument tożsamości do wglądu.

Opłaty
za wydanie dowodu osobistego opłaty nie pobiera się

Termin załatwienia
Do 30 dni.

Tryb odwoławczy
odwołania i zażalenia składa się w pokoju nr 12

Uwagi
Wniosek o wydanie dowodu osobistego składa się osobiście z wyjątkiem osób małoletnich w imieniu których wniosek składają rodzice lub opiekun prawny.
Wniosek o wydanie dowodu osobistego osoby ubezwłasnowolnionej składa opiekun prawny.

Treść
Zainteresowany składa wniosek o wydanie dowodu osobistego.
Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku w sprawie wydania dowodu osobistego udziela się informacji o dacie odbioru dokumentu tożsamości.

Opracował
Marianna Grzymała

Akceptował
Naczelnik Wydziału Dariusz Wojewoda

Zatwierdził
Konrad Majkowski


Data wprowadzenia: 2015-03-03 1351
Data upublicznienia: 0
Art. czytany: 1522 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Konrad Majkowski
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości normalne
Podkategoria:
Dowody osobiste, meldunek, PESEL
Udostępnianie rejestru wyborców
Orzekanie o konieczności sprawowania przez żołnierza bezpośredniej opieki
Uznanie żołnierza za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
Pokrywanie należności mieszkaniowych żołnierzom
Sprawy związane z bezpieczeństwem imprez masowych
Organizacja zabaw, dyskotek i pikników
Podkat. Archiwalne:
Nadawanie numerów ewidencyjnych PESEL
Poświadczenia zameldowania i udzielanie informacji adresowych
Wydawanie dowodów osobistych
Wydawanie zaświadczeń o utraceniu dowodu osobistego
Sprawy meldunkowe
Ostat. 10 wiadomości z archiwum:

» Wydawanie dowodów osobistych
Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna
tel. 86 216-24-76; 86 216-64-96; 86 215-21-13; fax 86 218-24-56
e-mail: ugpiatnica@gminapiatnica.pl
Redaktor strony: Konrad Majkowski


Serwis korzysta z plików Cookie.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.