A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Urząd Gminy » Regulamin organizacyjny
Menu:
Gmina
Rada Gminy
Wójt
Sołectwa
Urząd Gminy
Jednostki Organizacyjne
Skrzynka podawcza ePUAP
Praca w Urzędzie
Majątek Gminy
Budżet
Ewidencja działalności gosp.
Oświadczenia majątkowe
Przetargi / Konkursy
Rewitalizacja Gminy Piątnica
Informacje o środowisku
Gospodarka odpadami
Kierunki rozwoju gminy
Środki pomocowe
Protokoły kontroli
Bieżące informacje
Podatki i opłaty lokalne
Strategie, programy, informacje
Wybory i referenda
Druki do pobrania
Kontakt
Instrukcja obsługi
Informacja nieudostępniona
Wybory ławników
Instytucje kultury
Informacja o plikach cookie
Skargi, wnioski, petycje
Ochrona Danych Osobowych
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 10 wiadomości:
» Zarządzenie Nr 29.2018 w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osoby fizycznej
» Projekty uchwał na XL sesję Rady Gminy
» Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane 'Remont odcinka ulicy Cmentarnej w miejscowości Piątnica Poduchowna'
» Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane 'Remont budynku wielofunkcyjnego w Rakowie-Boginiach'
» Zarządzenie Nr 28.2018 w sprawie zmian w budżecie Gminy
» Zarządzenie Nr 27.2018 w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
» Obwieszczenie Przewodniczącego Komisji Rolnictwa i Spraw Lokalnych o zwołaniu posiedzenia na 23.042018 r.
» Obwieszczenie Przewodniczącego Komisji Spraw Społecznych o zwołaniu posiedzenia na 23.04.2018 r.
» Zarządzenie Nr 26.2018 w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» Ogłoszenie o zamówieniu na 'Budowę oczyszczalni ścieków dla budynków użyteczności publicznej w Jeziorku gmina Piątnica metodą zaprojektuj i wybuduj'
Ilość wiadomości z działu 'Regulamin organizacyjny': 4
1  Zmiana Regulaminu Organizacyjnego z dnia 28 grudnia 2017 r.
Zarządzenie Nr 167.2017 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gmin...
2017-12-28 1352 Czytano:286 razy » Przeczytaj artykuł
2  Zmiana Regulaminu Organizacyjnego z dnia 2 stycznia 2017 r.


Zarządzenie Nr 1.2017 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gm...
2017-01-03 0739 Czytano:737 razy » Przeczytaj artykuł
3  Zmiana Regulaminu Organizacyjnego z dnia 21 września 2016 r.

Zarządzenie Nr 54.2016 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gmi...
2016-09-21 0906 Czytano:632 razy » Przeczytaj artykuł
4  Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Piątnica (Zarządzenie Nr 10.2016)
ZARZĄDZENIE NR 10.2016
WÓJTA GMINY PIĄTNICA
z dnia 1 lutego 2016 r.

w sprawie Regulaminu Org...
2016-05-10 1443 Czytano:1460 razy » Przeczytaj artykuł
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
Osoby sprawujące funkcje i ich kompetencje
Regulamin organizacyjny
Wydziały i zakres działania
Struktura zatrudnienia
Rejestry i archiwa
Stan przyjmowanych spraw, kolejność załatwiania i rozstrzygania
Ostat. 10 wiadomości:

» Zmiana Regulaminu Organizacyjnego z dnia 28 grudnia 2017 r.
» Zmiana Regulaminu Organizacyjnego z dnia 2 stycznia 2017 r.
» Zmiana Regulaminu Organizacyjnego z dnia 21 września 2016 r.
» Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Piątnica (Zarządzenie Nr 10.2016)
Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna
tel. 86 216-24-76; 86 216-64-96; 86 215-21-13; fax 86 218-24-56
e-mail: ugpiatnica@gminapiatnica.pl
Redaktor strony: Konrad Majkowski


Serwis korzysta z plików Cookie.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.