A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Gmina
Rada Gminy
Wójt
Sołectwa
Urząd Gminy
Jednostki Organizacyjne
Skrzynka podawcza ePUAP
Praca w Urzędzie
Majątek Gminy
Budżet
Ewidencja działalności gosp.
Oświadczenia majątkowe
Przetargi / Konkursy
Rewitalizacja Gminy Piątnica
Informacje o środowisku
Gospodarka odpadami
Kierunki rozwoju gminy
Środki pomocowe
Protokoły kontroli
Bieżące informacje
Podatki i opłaty lokalne
Strategie, programy, informacje
Wybory i referenda
Druki do pobrania
Kontakt
Instrukcja obsługi
Informacja nieudostępniona
Wybory ławników
Instytucje kultury
Informacja o plikach cookie
Skargi, wnioski, petycje
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 10 wiadomości:
» ZARZĄDZENIE NR 151.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osoby fizycznej
» ZARZĄDZENIE NR 150.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie ustanowienia prawa użytkowania do części nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 149.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 148.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 147.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 146.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 145.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA z dnia 8 listopada 2017 r. w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na 'Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica w 2018 r' (GPT.271.16.2017)
» Protokół Nr 29/2017 posiedzenia Komisji Spraw Społecznych Rady Gminy Piątnica, odbytego w dniu 27 września 2017 r.
» Protokół Nr 28/2017 posiedzenia Komisji Rolnictwa i Spraw Lokalnych Rady Gminy Piątnica, odbytego w dniu 25 września 2017 r.
  • Bieżące informacje
  • Kreatywne wsparcie gwarancją aktywizacji zawodowej osób pozostających bez pracy

    Łomżyńska Rada FSNT NOT w Łomży realizuje projekt pt. „Kreatywne wsparcie gwarancją aktywizacji zawodowej osób pozostających bez pracy” skierowany wyłącznie do osób bezrobotnych niezarejestrowanych lub bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowych Urzędach Pracy o profilu 1 i 2, zamieszkałych na terenie powiatów m. Łomża, łomżyńskiego, kolneńskiego oraz zambrowskiego, należących do co najmniej jednej z grup:
    -osoby 50 +,
    -kobiety,
    -osoby niepełnosprawne,
    -osoby długotrwale bezrobotne rozumiane jako osoby pozostające bez pracy nieprzerwanie przez min. 12 miesięcy
    -osoby o niskich kwalifikacjach – maksymalnie średnie wykształcenie

    Projekt przewiduje szkolenia dla 105 osób, w następujących zawodach:
    -Kierowca samochodu ciężarowego – 22 osoby.
    -Spawacz MAG i TIG– 7 osób
    -Operator obrabiarek CNC – 9 osób
    -Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie – 7 osób
    -Specjalista ds. kadr i płac – 10 osób
    -Opiekun dzieci do lat 3 – 6 osób
    -Asystent rodziny/Opiekunka domowa – 6 osób
    -Krawiec – 8 osób
    -Operator koparko-ładowarki– 8 osób.
    -Pilarz – drwal – 5 osób
    -Księgowy – 10 osób
    -Sprzedawca/kasjer – 7 os.

    Cel projektu: Przygotowanie na rynek pracy 105 osób od 30 roku życia, pozostających bez zatrudnienia (osoby bezrobotne–w tym zarejestrowane. w PUP o profilu 1 i 2, bierne zawodowo) z grup: osoby 50 +, kobiety, osoby z niepełnosprawne, osoby długotrwale bezrobotne, osoby o niskich kwalifikacjach, zamieszkałych na terenie powiatów m. Łomża, łomżyńskiego, kolneńskiego oraz zambrowskiego, a następnie uzyskanie zatrudnienia do 31.10.2018.
    Planowane efekty realizacji projektu:
    Uzyskanie kwalifikacji przez 100 uczestników/uczestniczek projektu
    Uzyskanie zatrudnienia łącznie przez 53 uczestników/uczestniczek po ukończeniu udziały w projekcie.
    Wartość projektu: 1 932 692,47zł
    Wkład Europejskiego Funduszu Społecznego: 1 642 788,60 zł.
    Każdy uczestnik po przeszkoleniu i uzyskaniu twardych kwalifikacji po egzaminie państwowym lub ukończeniu szkolenia z kwalifikowanym certyfikatem zostanie skierowany na 6 miesięczny staż, po którym ma mieć gwarantowane dalsze zatrudnienie.
    Biuro projektu mieści się w budynku Dom Technika NOT w Łomży, ul. Polowa 45 pok. 208 ( II piętro ). Dokumenty rekrutacyjne do wypełnienia można pobierać bezpośrednio w biurze projektu każdego dnia roboczego w godzinach 7.30 – 18.00, w sobotę 8.00 – 15.00 lub ze strony internetowej www.notlomza.pl. Informacje o projekcie można uzyskać w biurze projektu w Łomży pod tel. 86 216 41 29 lub drogą mailową: biuro@notlomza.pl
    Nie obowiązuje kolejność zgłoszeń. W okresie rekrutacji biuro projektu będzie przyjmowało dokumenty od każdego kto spełnia powyżej opisane podstawowe kryteria. Po zakończeniu rekrutacji, powołana Komisja zgodnie z ustalonymi kryteriami wyłoni osoby, które zostaną skierowane do udziału w projekcie. Projekt przewiduje przeszkolenie 105 osób z tego:
    z miasta Łomża maksymalnie 15 % czyli maksimum 15 osób.
    z powiatu łomżyńskiego co najmniej 15 % czyli minimum 16 osób,
    z powiatu kolneńskiego co najmniej 15 % czyli minimum 16 osób,
    z powiatu zambrowskiego co najmniej 15 % czyli minimum 16 osób.

    Terminy rekrutacji:
    Kierowca samochodu ciężarowego – od 01.05.2017 do 30.06.2017
    Asystent rodziny/Opiekunka domowa, Opiekun dzieci do lat 3 - od 01.05.2017 do 14.07.2017 (skrócona rekrutacja)
    Spawacz MAG i TIG, Operator obrabiarek CNC – od 01.05.2017 do 31.07.2017 (wydłużona rekrutacja)
    Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, Specjalista ds. kadr i płac – od 01.05.2017 do 31.08.2017
    Krawiec, Operator koparko-ładowarki – od 01.05.2017 do 31.10.2017
    Pilarz – drwal, Księgowy, Sprzedawca/kasjer – od 01.05.2017 do 31.12.2017
    W przypadku zrekrutowania do poszczególnych modułów szkolenia odpowiedniej ilości osób w terminie wcześniejszym, po zamieszczeniu odpowiedniej informacji na stronie internetowej rekrutacja zostanie zakończona.
    Po zakończeniu rekrutacji z każdą osobą przyjętą do projektu zostanie podpisana Deklaracja uczestnictwa . Podczas realizacji szkoleń uczestnicy będą ubezpieczeni. Dla osób dojeżdżających na zajęcia przewidziany jest zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia.
    Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych, którzy są zmotywowani zdobyciem konkretnych kwalifikacji potwierdzonych egzaminem państwowym lub kwalifikowanym certyfikatem co powinno ułatwić wejście na rynek pracy i podjęcie atrakcyjnej pracy zawodowej.


    Data wprowadzenia: 2017-07-17 0922
    Data upublicznienia: 2017-07-17
    Art. czytany: 217 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Łukasz Mertin
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Odnośnik do strony www.gminapiatnica.pl
    Serwis gminny
    www.gminapiatnica.pl



    Elektroniczna skrzynka podawcza




    Godziny pracy:
    od poniedziałku
    do piątku
    730-1530



    NIP
    Urzędu Gminy:
    7181671232

    REGON
    Urzędu Gminy:
    000542296

    Numer konta:
    Hexa Bank Spółdzielczy
    68 8762 0009 0000 1270 2000 0020
    Kod terytorialny
    gminy:
    2007052

    NIP Gminy: 7182032847

    REGON Gminy: 450669973





    Procedura zwrotu podatku akcyzowego zawartego w paliwie

    Zbiór aktów prawa miejscowego

    Dziennik Urzędowy Województwa Podlaskiego

    Program 500+ - informacje ogólne

    Informacja o możliwości sprawdzenia czy można odebrać dowód osobisty w urzędzie

    Strona z usługami dla obywateli

    Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej

    Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia


    Rządowe Centrum
    Legislacji

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski
    Dzienniki Urzędowe

    Księgi wieczyste
    Przeglądarka Ksiąg wieczystych

    Krajowy Rejestr Sądowy odnośnik prowadzący do serwisu internetowego

    Geoportal odnośnik prowadzący do strony internetowej

    Ostrzeżenia meteorologiczne na stronie WCZK Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego - odnośnik prowadzący do strony internetowej

    Dokumenty zastrzeżone, zastrzeganie dokumentów w bankach - odnośnik prowadzący do strony internetowej


    Jak do nas dojechać?

    Jak do nas dojechać link do mapy dojazdu

    Natężenie ruchu
    na drogach

    Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna
    tel. 86 216-24-76; 86 216-64-96; 86 215-21-13; fax 86 218-24-56
    e-mail: ugpiatnica@doc.pl
    Redaktor strony: Konrad Majkowski


    Serwis korzysta z plików Cookie.
    Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.