A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Gmina
Rada Gminy
Wójt
Sołectwa
Urząd Gminy
Jednostki Organizacyjne
Skrzynka podawcza ePUAP
Praca w Urzędzie
Majątek Gminy
Budżet
Ewidencja działalności gosp.
Oświadczenia majątkowe
Przetargi / Konkursy
Rewitalizacja Gminy Piątnica
Informacje o środowisku
Gospodarka odpadami
Kierunki rozwoju gminy
Środki pomocowe
Protokoły kontroli
Bieżące informacje
Podatki i opłaty lokalne
Strategie, programy, informacje
Wybory i referenda
Druki do pobrania
Kontakt
Instrukcja obsługi
Informacja nieudostępniona
Wybory ławników
Instytucje kultury
Informacja o plikach cookie
Skargi, wnioski, petycje
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 10 wiadomości:
» ZARZĄDZENIE NR 151.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osoby fizycznej
» ZARZĄDZENIE NR 150.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie ustanowienia prawa użytkowania do części nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 149.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 148.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 147.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 146.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» ZARZĄDZENIE NR 145.2017 WÓJTA GMINY PIĄTNICA z dnia 8 listopada 2017 r. w sprawie nabycia przez Gminę Piątnica nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych
» Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na 'Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica w 2018 r' (GPT.271.16.2017)
» Protokół Nr 29/2017 posiedzenia Komisji Spraw Społecznych Rady Gminy Piątnica, odbytego w dniu 27 września 2017 r.
» Protokół Nr 28/2017 posiedzenia Komisji Rolnictwa i Spraw Lokalnych Rady Gminy Piątnica, odbytego w dniu 25 września 2017 r.
  • Wójt
  • Zarządzenia
  • Kadencja 2014-2018
  • Rok 2017
  • Zarządzenie Nr 139.2017 w sprawie określenia sposobu wykonania uchwał Rady Gminy


    ZARZĄDZENIE NR 139.2017
    WÓJTA GMINY PIĄTNICA

    z dnia 19 października 2017 r.

    w sprawie określenia sposobu wykonania uchwał Rady Gminy



    Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r. poz.1875) zarządzam, co następuje:

    § 1. Określa się następujący sposób wykonania uchwał podjętych podczas obrad XXXIII sesji Rady Gminy Piątnica odbytej w dniu 16 października 2017 r.:

    1) uchwały Nr 181/XXXIII/2017 w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Piątnica do złożenia wniosku oraz zawarcia umowy pożyczki na realizację przedsięwzięcia pod nazwą „Rozbudowa systemu wodnokanalizacyjnego na terenie Gminy Piątnica w obszarze Aglomeracji Łomża'

    2) uchwały Nr 182/XXXIII/2017 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017-2025
    - zobowiązuje się Skarbnika Gminy do podejmowania działań mających na celu realizację postanowień uchwał, niezwłocznie po ich otrzymaniu.

    § 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania









    Wójt
    Krzysztof Ryszard Kozicki












    Id: B3879DD7-67A3-4FEC-9E4F-8102693F3B85. Podpisany


    Data wprowadzenia: 2017-10-19 1456
    Data upublicznienia: 2017-10-19
    Art. czytany: 71 razy

    » Zarządzenie Nr 139.2017 (format pdf) - rozmiar: 109829 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Konrad Majkowski lub: ugpiatnica@tlen.pl
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Odnośnik do strony www.gminapiatnica.pl
    Serwis gminny
    www.gminapiatnica.pl



    Elektroniczna skrzynka podawcza




    Godziny pracy:
    od poniedziałku
    do piątku
    730-1530



    NIP
    Urzędu Gminy:
    7181671232

    REGON
    Urzędu Gminy:
    000542296

    Numer konta:
    Hexa Bank Spółdzielczy
    68 8762 0009 0000 1270 2000 0020
    Kod terytorialny
    gminy:
    2007052

    NIP Gminy: 7182032847

    REGON Gminy: 450669973





    Procedura zwrotu podatku akcyzowego zawartego w paliwie

    Zbiór aktów prawa miejscowego

    Dziennik Urzędowy Województwa Podlaskiego

    Program 500+ - informacje ogólne

    Informacja o możliwości sprawdzenia czy można odebrać dowód osobisty w urzędzie

    Strona z usługami dla obywateli

    Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej

    Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia


    Rządowe Centrum
    Legislacji

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski
    Dzienniki Urzędowe

    Księgi wieczyste
    Przeglądarka Ksiąg wieczystych

    Krajowy Rejestr Sądowy odnośnik prowadzący do serwisu internetowego

    Geoportal odnośnik prowadzący do strony internetowej

    Ostrzeżenia meteorologiczne na stronie WCZK Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego - odnośnik prowadzący do strony internetowej

    Dokumenty zastrzeżone, zastrzeganie dokumentów w bankach - odnośnik prowadzący do strony internetowej


    Jak do nas dojechać?

    Jak do nas dojechać link do mapy dojazdu

    Natężenie ruchu
    na drogach

    Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna
    tel. 86 216-24-76; 86 216-64-96; 86 215-21-13; fax 86 218-24-56
    e-mail: ugpiatnica@doc.pl
    Redaktor strony: Konrad Majkowski


    Serwis korzysta z plików Cookie.
    Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.