A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Gmina
Rada Gminy
Wójt
Sołectwa
Urząd Gminy
Jednostki Organizacyjne
Skrzynka podawcza ePUAP
Praca w Urzędzie
Majątek Gminy
Budżet
Ewidencja działalności gosp.
Oświadczenia majątkowe
Przetargi / Konkursy
Rewitalizacja Gminy Piątnica
Informacje o środowisku
Gospodarka odpadami
Kierunki rozwoju gminy
Środki pomocowe
Protokoły kontroli
Bieżące informacje
Podatki i opłaty lokalne
Strategie, programy, informacje
Wybory i referenda
Druki do pobrania
Kontakt
Instrukcja obsługi
Informacja nieudostępniona
Wybory ławników
Instytucje kultury
Informacja o plikach cookie
Skargi, wnioski, petycje
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 10 wiadomości:
» Ogłoszenie o zamówieniu na 'Dostawę kruszywa naturalnego na drogi gminne położone na terenie gminy Piątnica' GPT.271.2.2018
» Informacja o wyniku naboru na stanowisko Informatyka w Centrum Usług Samorządowych w Piątnicy
» Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na świadczenie usługi profilowania dróg gminnych i dojazdowych do gruntów rolnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej położonych na terenie gminy...
» Obszarowa ocena jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi na terenie gminy Piątnica za rok 2017
» Ocena okresowa jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi dla gminy Piątnica za 2017 r.
» Zarządzenie Nr 5.2018 w sprawie zarządzenia wyboru sołtysa wsi Dobrzyjałowo
» Akcyza 2018 - procedura i warunki ubiegania się o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
» Ogłoszenie o zamówieniu na 'Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marianowo i Piątnica Włościańska'
» Zarządzenie Nr 4.2018 w sprawie wykonywania zadań obronnych w 2018 r.
» Informacja o uzgodnieniu z organem właściwym warunków realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie chlewni (GPT.6220.6.2017)
  • Przetargi / Konkursy
  • Przetargi ogłoszone
  • Ogłoszenie o zamówieniu na 'Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marianowo i Piątnica Włościańska'

    Piątnica Poduchowna: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marianowo i Piątnica Włościańska 

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

    Ogłoszenie zostało opublikowane w biuletynie zamówień publicznych w dniu 12.01.2018 r. pod numerem 505199-N-2018

    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

    Nie

    Nazwa projektu lub programu

    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

    Nie

    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 0%.

     

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

    Nie

    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

    Nie

    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

    Nie

    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

    Nie

    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:

    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piątnica, krajowy numer identyfikacyjny 54229600017, ul. Stawiskowska  53, 18421   Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 162 476, e-mail ugpiatnica@doc.pl, faks 86 218 24 56.
    Adres strony internetowej (URL): ugpiatnica.doc.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

     I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

    Nie

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

    Tak
    ugpiatnica.doc.pl

    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie

    Nie
    adres
    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    Nie
    Inny sposób:
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    Tak
    Inny sposób:
    pisemnie (operator pocztowy, posłaniec, osobiście)
    Adres:
    Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, pok. nr 8

    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marianowo i Piątnica Włościańska.

    Numer referencyjny: GPT.271.1.2018
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

    Nie

    II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:

    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków w miejscowości Marianowo, Piątnica Poduchowna i Piątnica Włościańska gm. Piątnica. W ramach zamówienia należy wybudować między innymi 3 przepompownie sieciowe, 10 przepompowni przydomowych wraz z zasilaniem w energię elektryczną, budowa kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej z uzbrojeniem i wpięciem do istniejących sieci. Zakres zamówienia obejmuje między innymi przepięcie instalacji wewnętrznych z budynków do nowo wybudowanych przepompowni lub  studzienek kanalizacyjnych oraz przełączenie ścieków dopływających do oczyszczalni w Marianowie do przepompowni P1. Zgodnie z dokumentacją projektową należy wymienić wyposażenie istniejącej przepompowni w ul. Północnej w Piątnicy Poduchownej. Na czas robót remontowych przepompowni wykonawca musi zapewnić wywóz ścieków dopływających do przepompowni, wykonać przepompownię tymczasową, lub zorganizować roboty w sposób nie zakłócający eksploatacji kanalizacji powiązanej z tą przepompownią. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres ilościowy zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz pomocniczo przedmiary robót. Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu oceny warunków terenowych projektowanej inwestycji. Wymagania odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę. 1.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawcę materiałów budowlanych. 1.2 Wykonawca/Podwykonawca udokumentuje poprzez złożenie oświadczenia w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia robót (wpis w dzienniku budowy) zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (pracownicy fizyczni). Oświadczenie będzie zawierało imienny wykaz pracowników. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wpuszczenia na teren budowy osoby nie wskazanej w oświadczeniu i/lub zlecenia przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1.3 Zatrudnienie osób ujętych w oświadczeniu powinno trwać co najmniej do końca upływu terminu realizacji zamówienia. 2 Wymagania dotyczące gwarancji jakości: Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz urządzenia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert – Rozdział XIII SIWZ.

    II.5) Główny kod CPV: 45232440-8,

    Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45231400-9

    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 0,00

    Waluta:

    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

    Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

      lub dniach:

    lub

    data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-05-31

    II.9) Informacje dodatkowe:

     

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

    Określenie warunków:

    Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

    Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 500.000,00 zł.

    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

    Określenie warunków: 1. Wykonawca wykaże się wykonaniem należytym, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia – budowa kanalizacji sanitarnej w ramach której wykonawca wykonał minimum jedną przepompownię dwupompową - o wartości brutto min. 300.000,00 zł dla każdego z zadań. 2. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia bez ograniczeń (kwalifikacje zawodowe) do kierowania robotami - pozwalające na wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i ma min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności (tj. po uzyskaniu uprawnień budowlanych).

    Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2017 r. poz. 1332 ze zmianami), mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. 2016 poz. 1725).

    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

    Informacje dodatkowe:

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    Tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    Nie

    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

    Tak
    Informacja na temat wadium

    1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art.45 ust 6 uPzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Piątnica nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium - Nr sprawy: GPT.271.1.2018”. 5 Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w punkcie 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UG). 6 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć w oryginale do oferty (włożyć do koperty wewnętrznej, ale bez spinania dokumentu z ofertą lub włożyć do odrębnej oferty). Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pierwszego pisemnego żądania zapłaty przez Zamawiającego.

    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

    Nie
    Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    Nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    Nie
    Informacje dodatkowe:

    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

    Nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    Nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
    Nie

    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców  
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców  
    Kryteria selekcji wykonawców:

    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta:
    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
    Nie
    Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
    Informacje dodatkowe:
    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
    Nie
    Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    Informacje dodatkowe:
    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
    Nie
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    Nie

    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
    Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

    Nie
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Czas trwania:
    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

    IV.2.2) Kryteria

    Kryteria

    Znaczenie

    Cena brutto

    60

    Okres gwarancji

    40


    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

    Tak

    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
    Informacje dodatkowe

    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
    Wstępny harmonogram postępowania:
    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
    Informacje dodatkowe:

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

    licytacja wieloetapowa
    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
    Data: godzina:
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

    Informacje dodatkowe:

    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

    Możliwość zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ.

    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 2018-01-30, godzina: 10:00,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    Nie
    Wskazać powody:
    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    > polski

    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

    IV.6.6) Informacje dodatkowe:

    Wykonawca dołącza do oferty (sporządzonej z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ): 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2; 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 3; Powyższe oświadczenia zawierają ewentualne informacje o podmiotach trzecich i podwykonawcach. 3 Zobowiązania podmiotu trzeciego – wg załącznika nr 4 (jeśli dotyczy); 4 Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy; 5 Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych. 6 Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty wykonawca składa na wezwanie zamawiającego,



    Data wprowadzenia: 2018-01-12 1953
    Data upublicznienia: 2018-01-12
    Art. czytany: 110 razy

    » 00. Ogłoszenie (format pdf) - rozmiar: 602128 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 01. SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (pdf) - rozmiar: 1051988 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 02. Zał. nr 1 - Oferta - rozmiar: 56320 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 03. Zał. nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - rozmiar: 16070 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 04. Zał. nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - rozmiar: 20027 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 05. Zał. nr 4 - Zobowiązanie innego podmiotu - rozmiar: 17841 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 06. Zał. nr 5 - Oświadczenie-grupa kapitałowa - rozmiar: 13623 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 07. Zał. nr 6 - Umowa (wzór) - rozmiar: 34152 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 08. Zał. nr 7 - Dokumentacja projektowa i przedmiary - rozmiar: 21302085 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Konrad Majkowski lub: ugpiatnica@tlen.pl
    Rejestr zmian:
    2018-01-12
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Konrad Majkowski
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Konrad Majkowski
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Konrad Majkowski
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Konrad Majkowski
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Konrad Majkowski
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Konrad Majkowski
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Konrad Majkowski
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Konrad Majkowski
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Konrad Majkowski
    10. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Konrad Majkowski
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Odnośnik do strony www.gminapiatnica.pl
    Serwis gminny
    www.gminapiatnica.pl


    Elektroniczna skrzynka podawcza




    Godziny pracy:
    od poniedziałku
    do piątku
    730-1530



    NIP
    Urzędu Gminy:
    7181671232

    REGON
    Urzędu Gminy:
    000542296

    Numer konta:
    Hexa Bank Spółdzielczy
    68 8762 0009 0000 1270 2000 0020
    Kod terytorialny
    gminy:
    2007052

    NIP Gminy: 7182032847

    REGON Gminy: 450669973





    Procedura zwrotu podatku akcyzowego zawartego w paliwie

    Zbiór aktów prawa miejscowego

    System informacji przestrzennej - portal mapowy

    Dziennik Urzędowy Województwa Podlaskiego

    Program 500+ - informacje ogólne

    Informacja o możliwości sprawdzenia czy można odebrać dowód osobisty w urzędzie

    Strona z usługami dla obywateli

    Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej

    Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia


    Rządowe Centrum
    Legislacji

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski
    Dzienniki Urzędowe

    Księgi wieczyste
    Przeglądarka Ksiąg wieczystych

    Krajowy Rejestr Sądowy odnośnik prowadzący do serwisu internetowego

    Geoportal odnośnik prowadzący do strony internetowej

    Ostrzeżenia meteorologiczne na stronie WCZK Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego - odnośnik prowadzący do strony internetowej

    Dokumenty zastrzeżone, zastrzeganie dokumentów w bankach - odnośnik prowadzący do strony internetowej


    Jak do nas dojechać?

    Jak do nas dojechać link do mapy dojazdu

    Natężenie ruchu
    na drogach

    Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna
    tel. 86 216-24-76; 86 216-64-96; 86 215-21-13; fax 86 218-24-56
    e-mail: ugpiatnica@doc.pl
    Redaktor strony: Konrad Majkowski


    Serwis korzysta z plików Cookie.
    Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.